ח"כ יעקב מרגי באמירה חריגה: "ידי המפלגות האשכנזיות מגואלות בדם"

אסתי פלד 27 Comment on ח"כ יעקב מרגי באמירה חריגה: "ידי המפלגות האשכנזיות מגואלות בדם"

"התקשורת מנסה להכתיר את בן גביר שיביא 15 מנדטים כדי למשוך את בוחריהם לקלפיות, בן גביר לא מאיים בוודאי לא על ש"ס – אנחנו לא עוסקים בו" | "אנחנו חדורי מטרה להציף את הכוח של ש"ס ולא להתעסק בדברים אחרים. אם מישהו מהספרדים מתלבט להצביע למפלגות האשכנזיות שידע שידיהם מגואלות בדם"

יו"ר ועדת החינוך, ח"כ יעקב מרגי צילום: יונתן סינדל, פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

צילום: יונתן סינדל, פלאש 90

ח"כ יעקב מרגי, ש"ס, לבצלאל קאהן ואבי בלום ב"פילפוליטיקה": "תשכנע את ועדת החקירה לגבי זימון השופטים שמנעו את הפקעת השטח במירון, תראה שבסוף גם זה ייפול על ראש הממשלה לשעבר נתניהו"

"אין פה גזירת הכתוב שחייב בכל מקרה שפוליטיקאי יישא באחריות נושאים כשצריך, ומי שישלם את המחיר זה מי שפשע בסמכותו. נשמע כאילו יחפשו פוליטיקאי שעיר לעזאזל על האסון הנורא,שהוועדה תבדוק ותכריע – אני מבין את הלהט, אבל בסוף כשר וכח"כ כולם מתרברבים על מעורבותם בארגון ההילולא במירון אבל בסוף המשטרה קובעת את הכל חבר כנסת לא יכול לזוז בלי אישור של קצין זוטר" הדגיש מרגי את הכוח של הפוליטיקאים החרדים באירוע.

אנחנו לא נדרשים לברך בכל ראיון את יו"ר הסיעה אריה דרעי אנחנו עושים את זה מרצוננו. אם יש משהו שהפיל את הממשלה זה הקו הלוחמני של יו"ר ש"ס ועל זה מגיע לו תודה וברכה. צריך לעבוד, לא מנסים לשכנע ש"ס אנחנו כבר אחרי זה. הממשלה האחרונה הוכיחה את נאמנותה לגוש, עכשיו צריך להניע את 100% בקולות לקלפיות, זה מה שיכריע את הממשלה הבאה

התקשורת מנסה להכתיר את בן גביר שיביא 15 מנדטים כדי למשוך את בוחריהם לקלפיות, בן גביר לא מאיים בוודאי לא על ש"ס – אנחנו לא עוסקים בו. אנחנו חדורי מטרה להציף את הכוח של ש"ס ולא להתעסק בדברים אחרים. אם מישהו מהספרדים מתלבט להצביע למפלגות האשכנזיות שידע שידיהם מגואלות בדם.

אנחנו צריכים את הסמינרים, הם צריכים את הספרדיות כדי לקשט את הסמינרים. הם אחראים לדמעות ולכאב של הבנות שלנו, הם מונעים הקמה של מוסדות ספרדיים. לא צריך אותם, שלא ישתמשו בבנות שלנו לתקינה שלהם"



27 תגובות

מיין תגובות
  1. 27

    הוא צודק 100% בקשר לסמינרים!!!!!!!!! למה מה הם מחזיקים מעצמם??? במילים אחרות; מדיניות האפרטהייד, רק שזה אשכנזים וספרדים… עצוב מאוד 😒

  2. 26

    משפטים מקוממים ונוראים
    די להסתה נגד מנהלי סמינרים שמתייעצים עם דעת תורה
    נמאס כבר מלרכוב על נושא עדתי
    הספרדים שילמדו אצל הספרדים, האשכנזים אצל האשכנזים, ודי.
    כל מה שמקבלים במוסדות ליטאים ספרדים כי יש כאלה שמשויכים לציבור הזה ושם שייכו עצמם אחרים שיקימו
    הציבור הליטאי מוכן ושמח שיקימו מוסדות, החכי"ם של ג' מסרו נפשם בשביל הקמת מוסדות לציבור הספרדי, והקימו הרבה מוסדות
    כדאי להיזכר מה היה בחיפה שבכו הקהילה השסי"ת בעיר בפני נציגיהם, מי עזר להם באןתו זמן
    מוזמנים החכים השסניקים במקום להתבכיין להקים מוסדות ולעבוד ע"ז
    ובדיוק כמו שהחכים סייעו לסמינרים אשכנזים
    די להלהיט על רקע עדתי – דבר לא מוסרי ואנושי לרכוב על ציבור ולעשות אותו כאילו נחיתי
    די, רק בגלל כל השטויות האלה זה מפריע לספרדים להתבסס

    1. אתה חי בסרט ידידי היקר אין שום סיבה להפלות בנות כל כך מוצלחות שבסוף הם הולכות לרחוב, וגם אם צבע עורם שונה משלך, בוש והכלם לך!!!!!!!!!!!!

      1. בושה וחרפה על מי שמנוע מבת ישארל ללמוד בסמינר יתן את הדין על כל נשמה שירדה מדרך התורה בגלל אגו וכבוד

    2. איזה מנהל סמינר מקשיב לדעת תורה?
      אתה כנראה לא מודע למצב… מתעסקים עם נפשות כמו סחורה, עצוב מאוד!
      בשנים האחרונות הציבור הספרדי מקים מוסדות ספרדים איכותיים מאוד, אבל תוקעים להם מקלות בגלגלים כל הזמן… אם באמת תיכנס לעניין תראה מול עינך,
      לא מוסרי?? אתה אמיתי??

  3. 25

    האשכנזים האלה רק לסחוט יודעים
    חבל באמת חבל בואו נהייה בלי יותר מדי אינטרסים הרי בסופו של דבר כולם אחים

  4. 23

    כן.. אני מכירה בנות מהכיתה שלי שלא התקבלו לתיכונים שאליהם ניסו להתקבל והיום הן לומדות במקיפים . זה יותר טוב לכל הגזענים במדינה הזאת????? אתם מקלקלים בנות באגו המסריח שלכם!!!!

    1. אני נגד גזענות ואפליה ונמצא בחוג שאין בו הנ"ל כי כולם נוהגים כא' אבל מתנגד שבת ספרדיה תרצה ללכת לאשכנזים על תיטוש זה פרומיל של רפורמיות גם הם התחילו כך ( יעויין שו"ת חת"ס חו"מ והחלקים שאחריו )
      וזה טירוף שמי שפרומיל רפורמי בא בטענות שבגלל עקשנות הוא התקלקל אבל במידה ובת מתעקשת בשם הפך הגזענות צריך לקבלה אבל שכולם ידעו שמדובר במישהי שאיננה מתאימה

  5. 22

    אם בנות אשכנזיות לא היו מתקבלות במוסדות שלהן, הן כן היו מתקבלות אצלנו!!! ואתם יכולים להתערב כמה שבא לכם!! זאת המציאות העגומה 😒

  6. 21

    וואי וואי כמה שזה נכון!! יש לי חברות שכרגע לצערנו הן נמצאות במצב מאוד מאוד מזעזע מכיוון שהמנהלות הנאורות והגזעניות האלה לא קיבלו אותן. וכך היום הן מקרקרות על ירא"ש על צניעות ועל גמ"ח, בזמן שהן הורסות את הרוחניות של אותן בנות מסכנות!!!! זוועה

  7. 20

    המצב עם המוסדות לימוד גרוע בהחלט אבל אחרי אמירה כזאת זה רק יגביר את הפער…
    אף אחד לא ירצה לקבל למוסד הלימודי שלו מישהו שמסכים עם האמירה הזאת… ולא משנה כמה האמירה צודקת או לא

  8. 19

    שלא יבלבלי את המוח עשרות בנות לא מתכבלות על רקע עדתי בלבד ואת הבנות המודרניות האשכנזיות מקבלים בהקשר לאותו אחד שאמר למהאנחנו לא פותחים לאצמנו מוסדות עובדה שפתחו עכשיו סמינר ורק האשכנזים מנסים להכשיל את זה וברוך ה' הם לא מצליחם והסמינר פורח

  9. 18

    לגלות לכם סוד?
    גם בנות אשכנזיות לא מתקבלות בסמינרים אשכנזיים
    ולכן לדעתי הבעיה היא לא ספרדי/ אשכנזי, הסינון בסמינרים האלו קשוח מאוד , מי שלא מתקבלת לסמינר כזה או אחר למה שתלך לרחוב , שתלך לסמינר שכן מקבל אותה ,
    אולי יש פה אגו של אותן בנות שמרגישות שהן חייבות ללכת לסמינר מסויים??

    1. ממש ככה
      מדויק!
      אין מי שלא מתקבלת יש מי שלא מתקבלת למקום שרצתה וכמה שזה קשה יש עוד הרבה אופציות לפני הרחוב
      וזה קורה גם לאשכנזיות רק שאז אין להם את האפליה העדתית לנופף בה

  10. 17

    1. האשכנזים לא חייבים לספרדים כלום מה עוד שהרב יצחק יוסף אמר פעם "שהלואי שאשכנזים לא יקבלו ספרדים וכך עולם התורה הספרדי יפרח" ולדעתי האשכנזית שגם בסמינרים יעשו כך והסמינרים הספרדים שיפרחו גם כן.
    2. לח"כ הרב יעקב מרגי אני בחור אשכנזי שאוהב את העשיה שלך אבל עד להגיד ש"ידי המפלגות האשכנזיות מגואלות בדם" סליחה אבל בושה וחרפה.
    ח"כ הרב יעקב מרגי לא מתאים לך ואני מקוה שתתנצל על כך בבמה המכובדת של רדיו קול חי.
    בברכה בחור אשכנזי אוהד שלך

  11. 16

    לאנונימי היקר; ממתי מנהלי הסמינרים האשכנזים פועלים לפי האמירה הזו? וגם אם כן מתייחסים מעניין איך שדווקא כאן הם ממש ממש מתייחסים לאמירה הזו. ולאברהם: לך תבדוק את כמות האחוזים מהציבור הספרדי שלא מתקבל אליכם וכמה באשכנזי זה קשור ועוד איך לגזענות. זה לא אגו ולא נעליים!!!!

  12. 15

    לאברהם, את סודותיך תחלוק עם עצמך. אין כאן שום אגו של בנות מסכנות שסך הכל רצו להתקבל למסגרת חינוכית. שאתה אומר שתלך לרחוב, אתה חשבת קצת לפני התגובה שלך??? למה אתה היית מסכים שהילדים שלך ילכו לרחוב??? בא תספר לי על זה!! חצוף בלי מח!!

  13. 14

    תקשיבו על מדיניות האפרטהייד נגד אתיופים: אני מוכנה לתת את כל הפרטים על הגזענות המלוכלכת הזאת: אני ילדה בת 15 שגרה באשקלון ולנו יש כאן 2 תיכונים חרדים בלבד, שאחד מהם לא מקבל אתיופיות בשום פנים ואופן! והמנהלת גם שלי וגם של אותו תיכון אשכנזיות…

  14. 13

    כמו כל בית ספר ספרדי שבראשו עומדת מנהלת אשכנזייה.. מה לעשות??☹

  15. 12

    כמו כל בית ספר ספרדי שבראשו עומדת מנהלת אשכנזייה.. מה לעשות??????☹☹

  16. 11

    לאט לאט הרדיו הזה תופס כיוון בכל מיני מחלוקות פנים חרדיות לכיוון מסויים. למה לכתוב בכותרת של הכתבה "אמירה חריגה" ? לא בטוח שאם היה הפוך היה אותו כותרת.

  17. 10

    מעניין לדעת איפה הבנות שלו לומדות ??

  18. 9

    את האמת האמירה הזו מקוממת
    יש עכשיו על הפרק סמינר ספרדי חדש שלא מקבל בנות משום שהן לא בנות אברכים (לא מקבלים את הבת שלי כי אני לא שיבשר כדברי אחד האבות) אז קודם תקבלו בעצמכם בנות ואח"כ תזעקו על האשכנזים
    חוץ מזה שלא מקבלים גם הרבה אשכנזיות למוסדות אשכנזיים אני מכיר בת אשכנזיה שלומדת בסמינר ספרדי כי לשם הכניסו אותה מהעירייה הבת הזו סובלת מגזענות ומהצקות של חברות בנושא והיא האשכנזיה היחידה שם!
    לא חושב שבסמינר שאחיותי לומדות בנות ספרדיות סובלות ככה

  19. 8

    מעניין אותי מתי תפסיקו להגיב..😉

  20. 7

    ידי רוב הפוליטיקאים בעשרות השנים האחרונות כולל כל החרדים והד"לים נוטפות דם ש"ס הצבועה מעולם לא התחרטה מאוסלו אחרי אמירת ר' עובדיה והפייק התנגדות להתנתקות הסכימו למכירת י-ם בס"ט רק לפני שנה ורבע תמכו בפיקו"נ של מליונים הפיתרון היחיד מב"ד ובינתיים …. רילנק….